< Luckyella -

<3

Hej alla!!
Jag har inte kunnat skriva i veckan för  vårat internät hade gått sönder, Men nu när vi har lagat det kan jag skriva lite om  veckan.
I tisdagas  hade vi gymnaskik vi hade inte våran vanliga lärare vi hade vikarie som var jätte duktig.
Sen på onsdagen så skulle vi iväg med skolan till ett ställe så vi kom hem vid 15.30 när vi egentligen skulle slutat vid 14.20:(,så det blev väldigt sträsigt med läxor och så för vi hade julfest i skolan.Det var våran sista jul fest på den skolan.Det var jätte mysigt.Men nu i dag har jag fått ett nytt tennis-raket som är lite större än mitt andra.
Vi har också åkt skridskor idag det var kallt men ändå mysigtVi fick sluta tidigare idag efter som vi hade åkt skridskor (skönt).Men imon så ska vi ta med julpyssel till skolan vi ska nog också se en film. Sen när vi slutar ska jag och en kommpis till frölunda torg och handla dans kläder.Vi ska ha uppvisnig på söndag i lissebergs hallen.
(kul,jag dansar hipp hopp)
Men nu ska jag gå och göra läxan.(tråkit.)

Kramm //Ella


mina kommentarer
Postat av: yujing

Ja, det va synd :(

Nu får du blogga mycket :)

Och kanske även lägga upp nåra bilder :)

2009-12-03 @ 15:03:51
URL: http://naawwsiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback