< Luckyella -

Frölundatorg

Hejsan alla!!!
Idag i skolan så hade vi  det ganska mysigt vi julpysslade lite jag gjorde en smällkaramell.Sen såg vi lite på en film(marlen & me)Handlar om en familj och en hund.Men jag såg inte hela så jag kan inte berätte slutet idag.
Sen efter skolan tog jag och min kompis Claudia en buss till Frölundatorg.
Där skulle vi köpa danskläder som jag sa innan.
Men iallafall så imorse när jag kollade i våran klappkalender hade "tomten" redan köpt dans kläder.
Men den hoddien som tomten hade köpt var så inte hipp hopp aktig, så jag köpte en egen.
Som jag nu sitter och myser i.
Sen hade Claudia köpt en liten present till mej ett jätte fint halsband som jag önskade mej det stod: Lucky 5 på den mitt tur numer är nämligen 5.
Sen skulle jag till min systers jul fest så det blev väldigt tajt.
Men nu ska jag kolla på idol och se om jag ser mina kompisar.(dom är där.)
Hejar på tove vem/vilka hejar ni på?

Kram
//Ella

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback