< Luckyella -

Min dator :(

Hejsan allihopa!!!
I dag i skolan har vi haft No det är väldigt tråkigt:(
Sen såg vi på en pjäs som 3:orna hade gjort scroge,dom var ganska duktiga.
Efter pjäsen så åt vi sen när lektionen började så hade vi slöjd vi julpysslade och det var väldigt skönt för killarna var inte där dom var på något stiudie besök.När jag sen gick hem tog jag med mej min bästa kompis Claudia hem vi hade jätte kul gjorde en mode tidning och sen åt vi pyttipanna till middag.Nu har jag pluggat på spanska läxan till imon sen ska jag se på bonde och.fixa lite jultidningar.

Love//Ella


Ps:min dator är det något fel på så jag kan tyvärr inte lägga upp
några blider dom senaste dagarna bara så ni vet det.

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback