< Luckyella -

Önskelista

Hejsan!!!
i dag  var jag i skolan som vanligt men vi hade nobell lunch det var jätte mysigt i bamba.
Sen har jag också spelat tennis det gick väldigt bra idag.Men nu på eftermiddagen/kvällen ska jag till frölundatorg och hjälpa pappa med lite spel på bokia Iallafall dom kommer att ha öppet längre på torget idag och arvingarna kommer vara där ,jag känner en av dom lasseman,Alkasar kommer även att vara där kom gärna dit och kolla.
Jag längtar efter jullovet och julafton.Min önskelista:
Hund
.
.
.
.
.
.Wii+wiifit
.Twilight film + böker
.smycken
.kläder.
skidor
.mobiltbredband
.kameraväska
.luckotroll (samlar på det)
.binndiez (stavning)
.hello kitty örngott+påslakan.
.massa färg pennor
.Nintendospel
.skridskor
vinterskor
.diadem med öron
.pennfack
.skolväska
.morgonrock
.tofflor
.ny mobil
......Och säkert något mer


Kramar från Ella

mina kommentarer
Postat av: magda

Sv: Tackar, tycker alla fyra är extremt söta :)

2009-12-11 @ 14:13:51
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/
Postat av: ella

aha jag menade alla fyra hehe

2009-12-11 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback