< Luckyella -

Hejsan!

Hejsan allihopa!
Förlåt att jag är lite dålig på min updatering, ska bli bättre.
Men jag tänkte berätta lite om dom senaste dagarna  i torsdags så var jag med min mormor på stan<3
Jag köpte Twilight boken n:,1 om jag kunde drömma.
Sen köpte jag ett rosett diadem.
Mormor hade också virkat en liten apa till me <3
I går var det skoldisco (:
Det var jätte roligt men jag vann ingen tävling ):
Men alla kan ju inte vinna!j
Jag hade på mej min Hello tröja.

APA:n


Rosettdiademet!


Ha det så jätte bra //Ella

mina kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh så söööt apa! <33

Och ett jätte fint diadem! <3 ^^

2010-02-27 @ 10:14:40
URL: http://yujings.blogg.se/
Postat av: Melissa<33

Jättegullig apiis, Mono :D<33

Och jättesött diadem! (:



Puss på dej(L)

2010-02-28 @ 22:08:40
Postat av: Felicia

sv: Allt bra idag? :)

2010-03-04 @ 12:24:49
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback