< Luckyella -

Äntligen

Hej allihoppa!
Nu har min dator äntligen kommit hem från den snälla doktorn<3!
Men vet ni en hemsk sak den var inte lagad:(
Jag har inte berättat vad det är för fel på min starkas dator jag tänkte berätte det för er så kan ni gärna ge tips om något ni toror hjälper...
...iallafall när jag sätter på min dator tar det runt 10.min en kvart:(
Sen när jag har skrivit in mitt lössen och kommit in  på mitt konto så sparas inget alls allt på hela datorn försvinner det ända jag har¨kvar är några ikoner på skrivbordet.
Någon som vet vad som kanske kan hjälpa???
Det är som det är och jag kommer nog intelägga upp några bilder som jag tagit själv mer såna som jag hittat på internet,Jag kommer försöka blogga varje dag men jag vet inte om jag orkar sätta på datorn men jag ska försöka.




Nu ska jag prata lite mer om vad jag har gjort sen hundmässan och dom andra skerna jag gjort......

....På mässan var det kul och en massa hundar det var en hund som var lika stor som ett ganska högt köksbord utan huvudet och de hoppade jättehögt så det såg ut som den var en häst.En hundras som jag vill ha när jag ska köpa en egen är en liten söt-spets ni borde kolla på sånna. Nu har skolan börjat och jag blev sjuk redan andra dagen så var jag sjuk i 2 dagar och låg hemma.En sak som har blivit popurlärt i skolan eller iallafall
i våran klass. Jag har även gått på en till bio med min bästis vi såg den här Old dogs den var jätte bra.


                                                                  SPETS


Men jag har faktiskt inget mer och säga så ha det super bra //Ella

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback