< Luckyella -

Stor handlat

Hejsan!
Idag har hela familjen varit och stor handlat.
Det som jag blev gladast för i dag var shampoo och balsam,
 och en film med hillary  Duff
Den heter a cindruella story...iallafall jag såg att den gick på tv en kväll och då tänkte
jag se den men jag glömde bort det(så typiskt mej hehe)
Och så såg jag den i affären och ville ha den.
Sen på vägen hem stannade vi till och köpte min favorit mat alltså
Thai-mat....mmmm
idag ska vi se på blåsningen vet inte om de kommer vara så bra men det får vi väl se.

Men imorgon är det skola våran första lektion är språk:)
Och nu ska jag gå och kolla på Tv:n försöka hitta något att kolla på.





A cindruella story



Ni får ha det bra//Ella

mina kommentarer
Postat av: Claudia

har sett den (;

2010-01-17 @ 18:55:14
URL: http://claudiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback