< Luckyella -

Hej igen!

Hejsan!
Hur har eran sommar varit min har varit super bra hitils.
Nu är vi ute med våten och seglar.
Men vi har också:
Varit på mormors och morfars sommr ställe i en vecka badade i sjön varje dag det var 25-30 grader, lyxigt.
Sen har jag dansat på GOTHIA CUP invigningingen det var 52000 som ittade (jag dansade inte ensam)
Det var väldigt stort,vilken stämning det var...
Och nu har vi varit ute med båten i lite mer än en vecka.
Jag har inte så bra uppkopling så jag kommer inte att updatera så ofta.

Jag glömde även min kamera sladd hemma så kan inte visa några bilder tyvärr.


Men ha det så bra så länge så skriver jag så snart jag kan.


mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback