< Luckyella -

Home!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från Moa(kusin som jag sovit hos)
Vi var lite på stan igår...och idag^^
Jag hittade en jätte fin tröja på Zara men den köpte jag inte för jag hade inte så mycket pengar med mej :(
Moa hade även en dvd box med gossip girl , har aldrig kollat på serien innan men det var ju så himla bra kommer absolut att se alla avsnitt.
Men nu så ska jag iväg igen över midsommar, så blir ingen uppdatering då heller.
En tråkig sak till en av mina dataknappar har lossar så jag ska lämna in datan och vet inte när jag får tillbaka den:(
Men jag ridigerade en bild på min lillasyrra som jag blev väldigt nöjd med vad tycker ni?

lite liten men,men

Ha det bra



mina kommentarer
Postat av: Moa

Den alldeles perfekta sovmasken, gossipgirl! ;)

fannymichel.se -> övrigt -> bläddra längst ner!

xoxo

2010-06-24 @ 00:10:58
Postat av: zhara:)

Bilden var fin:DD

2010-06-26 @ 16:57:10
URL: http://zharis.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul! Ha en bra DAG!!!!:);)

2010-06-27 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback