< Luckyella -

Daftö

Hejsan!
Jag har ganska dålig updatrering jag vet.
Idag har vi stor städning hemma och jag tänkte ta en paus och visa er lite bilder från Daftö!


Claudia innan vi åkte iväg.

Anna innan vi åkte iväg.

Jag på bussen (i bakrunden Anna)

Tog en bild på loggan.

Ful bild på mej men måste ändå visa.

Vi hade egen pool.

Killarna i klassen ser lite roliga ut.


Claudia och Anna som äntligen är framme.

Thea som  står och posar lite.

Victoria,Hannah och Linnea köpte glass de första dom gjorde!

Första Lunchen.

Några av tjejerna som sitter och äter.

några av killarna som sitter och äter.

Jag på väg till äventyrsgolfen.

Jag som spelar golf.

Vi träffade på en krokodil.

Hannah ser ut  som en riktig golfspelare.

okej nu hoppar vi lite till båten på väg ut till koster där vi cyklade Jag tycker
 att bilden är väldigt fin på Claudia mej och Anna.

Ellen som flätar Amandas hår.

Fanny och Ingrid.

Världens finaste bild på oss tre.

Claudia i sina flätor!

Hela våran klass.Love u all!

Det är våran underbara klass.

Annsen och Thea!

jag och Thea

Thea igen!

Söta Celine!

Gabriel,Amanda,Anton och Anna satt och solade sej!

Linnea.

jag,Anna,Anton och Claudia

Jag bodde i samma stuga som Anna,Vicktoria,Claudia,Hannah och lina.



Så nu har ni fått lite bilder.
Vi hade också armband för att komma in och ut i pool området man ser det när jag står och spelar golf tror jag.
Men jag har verkligen fått ett minne för livet så himla sorglit att skiljas från klassen nu efter sju år eller mer.





Ha det bra

//Luckyella




mina kommentarer
Postat av: Choco

På bilden på mig o Anna har du skrivt att jag är Anna o Anna är jag! (^^)

2010-06-06 @ 16:23:01
URL: http://claudiaz.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch så ful jag är!

2010-06-06 @ 18:53:35
URL: http://yujings.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska du säga ^^

2010-06-06 @ 19:34:19
URL: http://yujings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback