< Luckyella -

Julklapp!

Hejsan!
Nu har jag kommit hem i från farmor,mormor och morfar hämtade oss lite senare på kvällen i går.
När vi kom hem åt vi kvällsmat kollade lite på Tv:n och gick och la oss.
I dag har jag varit i skolan och haft spanska,matte,musik och lite geografi.
I morgon har vi gymnastik men ska nog inte vara med för att jag har så ont i halsen och är lite förskyld.
Men vet ni vad?
I dag fick jag en försenad julklapp av min bästis Claudia
  det var ett litet pussel som skulle bli ett hjärta som man kunnde hänga på Mibilen .
Och så fick jag som en pinne med choklad längst ner man sätter ner pinnen i en kopp med varm mjölk sen smälter chokladen och vips så blir det varm oboy.(lägger upp bilder någon annan dag.)

Men såg ni på melodi festivalen??
Anna vann jag tycker att Salem AlFakir bodde vunnit men så blev det inte.

Men ha det jätte bra //Kram Ella

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback