< Luckyella -

Paus!

Hola amigos!
Som ni ser har jag en fixat bakgrung :) Min bästis Claudia hjälpte mej, Jag är inte så jätte duktig på såntdr men nu kan jag det!I dag efter skolan följde jag med Claudia hem, När vi först kom hem till Claudia så kollade vi på lite bilder när hon var mindre.Sen spelade vi lite sims 3.
Vi spelade även lite guitar hero som jag är väldigt dålig på men det är väldigt roligt.
I skolan till mat i dag fick vi köttfärssås och spaghetti...mums
Men jag ska bara säga  till er att jag kommer inte att uppdatera mig under helgen för jag kommer att sova hos min farmor igen (mamma och pappa ska bort.)och jag har inget mobilt bredband så jag tar en liten paus.
Men nu ska jag se på lets dancé!
hejar på Charlott och Willy.(charlott är danslärare på dansskolan jag går på)
Det är skönt med helg.
 
Men vi ses nog på söndag eller måndag!




Ps:Jahg kanska får tag på något internät!

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback