< Luckyella -

Tyskland!

Hejsan!
Igår hann jag inte skriva för jag var på liseberg hela dagen, DEt var jättekul och jag åkte kanonen 2 gånger den var helt underbar...Men det var lite tråkigt för det var så himla mycket folk där bara för att det var en perfeckt dag att gå på liseberg.Så när vi blev hungriga så ställde vi oss i eb kö in till Burger KIng ocg fick vänta i 45minuter.
Jobbigt!
I dag var det morsdag mamma fick en liten me to you elefant av mej jag visar den lite senare.
Sen igår var det ju också melodifestivalen Tysklad vann jag tyckte dom var jätte duktiga!
Och vad hände med Spanien det kom typ up ett fan up på scenen:O.

Här kommer en vidio på Tysklands bidrag!

Inte den bästa bildkvaliten men...

mina kommentarer
Postat av: Anna

Det är morsdag!

Du skriver att det var morsdag. ^^

Jag tycker oxå att Tysklad var bra! (^__^)

Men jag tycker hon är lite lik amy diamond ^^

2010-05-30 @ 10:56:35
URL: http://yujings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback