< Luckyella -

Sol idag!

Hejsan!
Förlåt min uppdatering igår men det var så jättefint väder, Idag har det också varit jätte härligt väder.
Men idag har vi i våran klass träffat våra nya klasser, som vi börjar i till hösten, Det var kul att se alla och så sen så får man väl lära känna dom bättre till hösten.
Idag har jag också seglat det ver helt underbartr eftersom det var så varmt.
Imorgon så ska jag spela tennis jag tror att det är sista gången innan sommaren.
Sen ska jag börja jogga.





Nu längtar jag så mycket tills vi ska på skolresa till DAFTÖ
Vi ska dit med klassen om 2 veckor ungefär och stannar där i 2 nätter och 3 dagar.
Där finns pol,spa,golfbanor,strand,vi bor i lyxiga stugor med balkong o kök,det finns kiosk,reustrang och tv i stugorna .o.s.v.
Längtar,Längtar....................Längtar!

Ha det bra

//Luckyella


mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback