< Luckyella -

Hundar hittats!

Hejsan!
I dag har jag varit och köpt  skolavslutnings klänning/tunika med mamma.
När jag kom hem stod det 2 stora hundar i våran trädgård, min pappa var ju hemma när vi var och handlade så han brättade att dom  hade kommit in springandes in i huset utan koppel eller halsband så pappi satte på dom tampar som koppel ringde polisen som sa:Vi kollar om någon saknar två hundar sen ringer vi tillbaka om några timmar och om ingen har hört av sig då kommer vi och hämtar dom.
Så nu har jag varit utte och gått med dom kollat om någon saknar dom, men vi har inte hittat ägaren/ägarna än.

jag och mina kompisar hittade en liten hund i måndags med men den hittade vi ägaren till, det är ju värsta hund hittar veckan.
________________________________________________________________________________________________________________________________________

Men som sagt var jag och mammi och köpte danskläder och så köpte jag en skolavslutnings klänning.
Dans kläderna var ett par lila leggins, ett lila linne,en vit T-shirt som hänger ner över axen och ett par jeans shorts.

Och avslutnings klänningen såg ut så här↓


Och till den ska jag ha ett par vita jeans.

//Ella

mina kommentarer
Postat av: Miranda

Jätte fint! Speciellt med den lila rosa blomman.

Fresten jätte snygg blogg! Hur gör man den så fin?

Mejla gärna svaret till [email protected]

2010-04-18 @ 17:30:42
URL: http://truemiranda.blogg.se/
Postat av: Jenan

sv: tack så mycket! Fin blogg du har, rosa är ju jätte snyggt! ;)

2010-04-18 @ 17:42:59
URL: http://jenoo.blogg.se/
Postat av: alice

Jag vet själv hur irriterande det är när folk gör reklam för sina bloggar via komentarer. Men nu är det så att jag och min kompis har startat en musikblogg och det vore kul om du hade lust att kika in :)

Isf så är det bara att klicka dej in här:

http://musicadelasanta.blogg.se/

kram

2010-04-18 @ 18:17:53
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback