< Luckyella -

God natt!

Hejsan!
För några timmar sen så pratade jag med Claudia ocg gisa vad vi ska gå på Eclipse prämiären 30/6.
Åååå, ska bli så kul längtar jätte mycket tror inte jag har berättat vilket fan jag är av Filmerna och bökerna och allt.
Jag har såklart redan läst boken och har ganska höga förväntningar på filmen.
och har sett trailern väldigt många gånger.aaaa jag längtar igäl mej.



Imorgon har vi sovmorgon till 9 så kommer KANSKE att blogga på morgonen.
Snart är skolan slut, snart går kag aldrig mer i våran underbara klass,snart möter jag inte Fanny 7.50 varje mmorgon för att gå till skolan.åååå så sorglit.


Ha det bra


mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback