< Luckyella -

Hejsan

Hejsan alihopa!
Nu ska jag berätta lite om dom senaste dagarna.
I lördags så var det julmarknad på skolan min mormor och morfar var där.
Min kompis Anna vann en väckarklocka med Hello Kitty aviss.
Sen efter julmarknaden så skulle Anna sova över och det var kul!
Vi gick till Barcavella och åt.
På söndagen hade vi dans uppvisning i Lissebergshallen.
Efter uppvisningen gick vi lite på lisse.
Och sen åkte vi äntligen och åt lite Thai mat my favo.
Sen har jag också blivit medlem på en sida www.panfu.se verkar kanske lite fjantig men det är det inte.
I dag har jag varit i skolan och haft spanska och musik.
När jag kom hem kl 15.15 så gjorde jag min matte läxan och sen satte jag mej med min fina dator.
Men iallafall så såg vi klart Marlen & Me.
Jag ska berätta lite om den.
Det var ett par som precis hade gift sej frun som hette: Jenny hade en lista på vad dom skulle göra när dom hade gift sej nr1 flytta till ett varmare land klart, nr2 skaffa jobb klart, nr 3 skaffa barn men mannen: Gordon ville vänte lite så han köpte en hund istället lite senare när hunden blev lite äldre så ville mannen tillslut ändå ha ett barn.
Så dom fick ett barn sen ett till och till sist ett tredje åren gick hunden blev äldre och till sist dog han :(.
Jag är ju en riktig djurvän så jag grätt jätte länge både under och efter filmen.
Men den var ändå värd att se filmen.
Filmen var en komedi bara så ni vet.

Kramisar från mej Ella!!!

mina kommentarer
Postat av: Anonym

vill bara säga att den heter inte Marlen and me utan marley and me :)

2009-12-07 @ 17:17:11
URL: http://claudiaz.blogg.se/
Postat av: ella

oj oki + vem är du???

2009-12-07 @ 18:02:13
Postat av: Anonym

det är Claudia (^__^)

2009-12-07 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback