< Luckyella -

Idol!

Nu sitter jag här och kollar på idol
jag tycker faktiskt att Calle var mycket betträ än Erik idag.
Erik verkar lite ledsen (han kanske saknar Tove)
Jag tror faktiskt Calle kommer vinna.Och så tycker jag att stokcholm skulle skrika lite högre.
Nu är det ju möller men det är inte mitt favorit pogram direkt.
I mon så ska jgag passa en i min klass  lilla hund.(det ska bli så jätte mysigt jag verkligen älskar djur)
  

//Kramar från Ella

mina kommentarer
Postat av: Claudia

Hejsan Ella <3

På min blogg så la jag upp en bild på mig me tomte luva och så som du gjorde hoppas du inte bli arg på mig men jag tog det fotot innan julfesten bara så du vet ;)

Jag kan ta bort den om du vill! (^__^) <3



Hoppas du får kul imon :)

2009-12-11 @ 21:43:40
URL: http://claudiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback