< Luckyella -

JULAFTON.......Längtar

Hejsan!
Idag har jag,min pappa,syrran och brosarn varit på kungsmässan.
Vi köpte några julklappar jag köpte till mamma och pappa skulle också köpt en till mej själv men det hann jag inte.Sen efter kungsmässan så åkte vi till en pasta-reustrang.När vi kom hem så slog jag in paketen och la dom under granen.Vi har massor med paket under granen,det ligger tillomed paket långt utanför den.


Jag vill säga tack till alla som läser min blogg och ni som komenterar....Tack.


Men jag kanske inte kommer blogga  imorgon så jag säger god jul....


Kramar//Ella




Ps:förlåt att jag inte lägger upp så mycket bilder ska bli bättre:)

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback