< Luckyella -

Utelåst!

Hejsan!

I dag har vi haft naturkunskaps prov och jag fick 1 fel av 24, Nöjd.
Men vet ni vad i dag när jag kom hem 14.10 så märkte jag att jag inte hade några nycklar med mig så jag fick sitta ute i nästan 2 timmar men jag klarade meg ganska bra ändå.

Sen lite senare i dag så ska jag och Claudia på dans ska bli jätte kul det känns som det var längesen nu.
Imon så har jag studiedag och kommer förmodligen åka till min farmor så det kanske inte blir nångon uppkoppling imon.



Ska aldrig mer stå ute och frysa för att jag har glömt mina nycklar
(ska aldrig glömma igen).


//luckyella

mina kommentarer
Postat av: Anan

): synd!

Men hämtade du din väska?

2010-04-20 @ 18:36:44
URL: http://yujings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback