< Luckyella -

Matte Läxa!

Hejsan!
idag var det måndag den tråkigaste dagen i veckan,Men det är skönt att ha det gjort.
I dag efter en lång skoldag gick jag hem till min kompis Anna och åt ett gott melanmål toastat bröd.....mmmmmmm
Vi hade bestämt sen innan att vi skulle göra alla läxor för hela veckan så vi kanske inte hann så mycket mer.
Och så blev det också vi hann inte göra något annat än läxor,vi hann inte ens göra alla läxor men nästan alla.
Sen när jag kom hem uptäckte jag att jag hade gjort fel på¨matte läxan så jag fick sätta mej och göra om nästan halva äxan:(Men det är skönt att ha gjort det iallafall.
Nu ska ska jag göra mej i ordning för kvällen sen se på spårlöst.





Så jag säger God Natt!Dröm riktigt underbara drömar.

mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback