< Luckyella -

Veckan!

Hejsan!
FÖRLÅT att jag inte har skrivit mycket alls på den här veckan.
Det har varit ganska mycket så jag har inte riktigt haft vekren tid eller lust att blogga.
Men nu så har jag både tid och lust så jag tänkte berätta lite om veckan.
på tisdagen så hade vi en helt vanlig skoldag, Men på eftermiddagen så hade jag och claudia (bästisen)
dans(hipp hopp/street dance), Det var måga svåra steg och takter som vi lärde oss men dom är nu inövade så jag kan dom perfeckt.Onsdagen också helt vanlig skoldag förutom att våran syslöjds-lärare var sjuk så vi hade inte någon slöjd :( Vilket jag gärna hade velat ha eftersom jag inte har hunnit så långt för att jag har varit sjuk dom 2 senaste gångerna.
Torsdag som då är i dag även en helt vanlig skoldag, På eftermiddagen så var det tennis gicka ganska så bra.
Har presic ätit kötbullar och pasta.
I morgon i skolan ska vi ha fredags mys:)
Vi ska se på en film.
Sen är det bara 1 dag kvar till sportlovet själv ska jag åka skidor:)
Jag vet inte om vi kommer ha något internet där så jag kanske inte bloggar vi får väl se.
Nu i kväll blir det made in Sweden.(ska kolla)

Kommer nog inte att bli något mer inlägg idag så jag säger god natt sov gott
//Ella


mina kommentarer
Postat av: MOA

vi måste ses snart, !

puss, + kolla gärna min blogg!

2010-02-12 @ 11:52:13
URL: http://moacornelia.blogg.se/
Postat av: Anna

Den tröjan du har på dig på din header är så fin!! ^^ <333

2010-02-20 @ 22:12:38
URL: http://yujings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback