< Luckyella -

Hemma!

Hejsan!
Nu har jag äntligen kommit hem från Sälen.
Jag är ledsen för att jag aldrig han säga hej då innan jag åkte, Men som ni kanske visste hade vi inget internet:(
Men jag hade en jätte skön vecka åkte skior nästan varje dag en dag tor jag min snowboard<3
Sen var det ju Alla ♥-dag då fick jag ett par jätte söta Hello Kitty klistermärken som nu sitter fast klistrade på min älskade dator....
Sen så hade jag också namnsdag på Fredagen Ella, Jag fick en grå tröja med en söt kanin på.
Sen fick jag också ett line av min moster fast jag valde det själv, jag köpte det så jag kan ha det på dansen.
Men dom 2 sista sista dagarna så var det iskallt ute så jag och familjen stannade hemma.
Och när vi sen skulle åka hem på lördagen (igår) så var det verkligen snöstorm det tar vanligtvis runt 7 timmar att åka hem från sälen men nu tog det lite mer än 10 timmar:(Så det var väldigt jobbigt för jag mådde lite illa.
Men väl framme så kollade jag på slutet av melodifestivalen jag tyckte Darin och rockbandet skulle gått till Globen, Men Darin gjorde ju det iaf.


Lite bilder i från bil resan.











Står i liften!



Sen kolla vad mammi köpte till mej♥




//Ella




mina kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du kommit hem! ^^

Coola skidor gröna ^^

2010-02-23 @ 20:26:22
URL: http://yujings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback