< Luckyella -

Godis (L)

Heej!
Nu idag har jag spelat tennis.
Men vet ni vad i går vad jag och hemma hos min kompis på familje grupp,
Det är något vi har i våran skola då är det 4 stycken i en grupp som går hem till varandra.
I alla fall så gick vi hem till min kompis när föreldrana kom så fick vi bjuda på maten vi hade gjort.
Menyn var försnacks: dip, chips, gurka och en liten drink.
Huvudrätt: kyckling med risoni... mmmmm (risoni är pasta so ser ut som ris)
Efterätt: marengsviss... (jag tror jag åt mest)
Sen gick vi hem till våra kompisar och hämtade våran fadder hund bozze.
Så idag har jag : varit ute och gått, spelat tennis och chattat med Anna.
Men lite senare sen så ska vi åka och köpa godis.... mmmm
Jah har nog glömt och berätta att my favorit godis är lakris och choklad (mörk och vit)
Vad är erat favorit godis då?

Ni vet ju att vi såg på Twilight i skolan i fredags , men ni vet inte att jag åt upp en hell popcorn-påse, choklad boll och en liten flaska med fanta exotic själv... hehe så den var nog bara bra att bozze kom hit nu så man får lite motion.

Ha en jätte bra lördag, kram Ella(L)

mina kommentarer
Postat av: Claudia

F.Godis: Pocky!!! Pez o plopp (>wwwwww<)

2010-01-23 @ 16:16:01
URL: http://claudiaz.blogg.se/
Postat av: Anna

Mina favorit godisar är hmm....

Nästan alla hihi xD

2010-01-23 @ 19:15:36
URL: http://naawwsiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback