< Luckyella -

Sjuk!

Hejsan!
Nu har jag inte bloggat på jätte länge.
Men jag tänkte berätta lite om dom senaste dagarna.
I måndags så va jag i skolan som vanligt,men det var en sak som va lite ovanligt
när vi skulle ha musik på en annan skola så hade det varit strömavbrot där och efter som den
lektionen egentligen var våran sista så fick vi sluta en timma tidigare♥.
Sen igår så hade vi helt vanliga lektioner förutom att vi tog spruta nr 2 och jag tyckte den gjorde jätteont
så sen på idrotten så tog vi den väldigt lungt.Sen så började dansen igen som ni vet går jag ju
 i hipp hopp,street dance med claudia.Men nu är jag hemma och är sjuk jag mår illa och så har jag lite feber.
Men nu så är jag inne på datorn kollar på tv och chattar med min kusin som också är lite sjuk
,haha vi skikar lite youtube låtar till varandra.

och så har vi fixat min dator yee så nu kan jag äntligen ladda upp lite mer bilder som jag tagit själv.


Men ha det jätte bra.


//Ella

mina kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Sv; Hihi, vilket sammanträffande du ^^ ♥



Kram!

2010-01-27 @ 21:56:05
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback