< Luckyella -

Nu ska jag berätta!

Hejsan!
Jag vill börja med att säga förlåt,förlåt för att jag inte har bloggat på nästan en hela veckan.
Men det har varit rätt mycket att göra och jag har inte riktigt haft lusten.
Nu tänkte jag då brätta om veckan.

Tisdagen: Då var det ju studiedag så åkte vi till min mormor och morfar, där vi skulle fira min mormors födelsedag.
Vi gick lite på stan och kollade. Efter det var vi lite hungriga och gick och köpta Kina mat.

Onsdagen: Var det helt vanlig skoldag och det var inget specielt på gång.

Torsdagen:Vi hade tennis för första gången på läne orsaken varför vi inte hade harf tennis på länge var för alla söså det var kul att på komma tillbaka efterras och så hadde tennisen  då stängt, så det var kul att komma till baka efter nästan 3 veckor.

Fredag: Vi hade mys i skolan coh såg på en film.sen på eftermiddagen följde Anna med mej hem efter att ha varit med varandra hela eftermiddagen så bestämde vi oss för att sova över :) Det var roligt, vi bakade kärleksmums... mums. Vi somnade ganska tidigt till förra årets Idol skiva.

Lördagen: Anna följde med mej på tennisen och gick sedan hem för vi skulle på kalas hos mammas kusin.
Det var ett roligt och mysigt kalas det är alltid roligt att träffa släkten igen.
Sen lite senare på kvällen var vi på middag hos grannarna också mysigt. Efter ett tag blev jag väldigt trött och gick hem inte så långt att gå vi bor ju grannar.

Söndagen: Min lilla fadder hund Bozze (bus) kom hit det var en härlig dag med mycket sol. Jag städade också mitt rum då vi städade faktiskt hela huset.
Bozze stanade över en natt så vi lämnade honom i dag.
Sen i dag har det varit en jätte bra dag trots att det är måndag, efter skolan gick vi hem till en av mina kompisars farmor och firade hennes födelse dag också mycket födelsedagar nu.

Men ha det så bra//Ella

Ps:jag började ju med min twilight bok förra mpndag och har redan läst så att det inte ens är en tredjedel kvar av boken


mina kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback