< Luckyella -

17 maj! Grattis norge!

hejsan!
I dag har det varit en helt vanlig, tråkig måndag ,Det ända som var roligt var musiken i vanliga fall så tykcer jag inte alls om musik, men Anna,Claudia och jag flummade väldigt mycket så det blev hur kul som helst. Sen skulle jag till tandläkaren och det hatar jag verkligen, och det värsta var att jag ska dra ut en tand den 7 juni!..........................Hjälp! Så nu ska jag gå och oroa mej för det i några veckor!

Idag så ska jag göra matte läxa, titta på Top medel och  hollywood-fruar.



Här kommer lite bilder från glassbröllopet på lisse:

Glagg gumman

Glass gubben

Nu är dom gifta!



Ha det så bra

//Luckyella


mina kommentarer
Postat av: MOA

Oroa dig inte, det gör inte ont alls! & jag måste dra fyra tänder för att min tandställning ska få plats! :o

2010-05-18 @ 07:58:01
URL: http://moacornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback