< Luckyella -

Klass resa imon!

Hejsan!
Förlåt uppdateringen under dom senaste dagarna.
Men imorgon så ska jag ivög på klassresa till daftö.
Kommer kanske att blogga där vi får se om jag inte gör det är jag nog tillbaka till bloggen på fredag.
Nu så håller jag på att packa.
Min halvfärdiga packning


Ha det bra så länge

//Luckyella

mina kommentarer
Postat av: Melissa<33

Åhh..gud va roligt!! Kommer ihåg när vi skulle på klassresa hur mycket man längtade efter det! Hoppas det blir fint väder så ni kan bada o så!

Ha det så roligt så hörs o ses vi<3

Just det! Kom på att jag inte kunde gå på Lisse på Fredag,min kusin tar studenten då,men kanske på lördag!? vi kan ju se,puss&kraam love ya(LL):)

2010-05-31 @ 19:34:07
URL: http://melissassweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback