< Luckyella -

Sälen!

Hallojsan!

Jag är jätteledsen för uppdateringen, men det har varit en tuff vecka.

Jaja, skönt med sportlov nu tycker jag :D

Jag har just packat färdigt för att imorgon åker jag till sälen (tandådalen & hundfjället) med min käraste vän, Ingrid. Det ska bli super skojigt Men tyvärr så kommer jag inte blogga så mycket då, inte alls tor jag :c

Men ni får ha ett bra lov ändå :D


Åhh, längtar. Denna bilden tog jag när jag  var där i julas :D

mina kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag ska också iväg nu :3 ha det bra!

2012-02-13 @ 10:28:06
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/
Postat av: saga

sååååå bra blogg är inte eronisk

2013-01-21 @ 15:47:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback