< Luckyella -

Ändrade planner!

Hej på er!
Jag kom hem från stan för en liten stund sedan, men jag åkte inte in med Ingrid för hon orkade inte.
Men Julia frågade om jag ville åka och kolla på tyger med henne. Så Julia, Fanny och jag åkte in och kollade på tyg, det har jag aldrig gjort förut men eftersom både jag och Julia vill bli designers så, det var faktiskt riktigt kul hehe när vi till slut gick där ifrån hade vi varit där i 2 timmar.
Jag fick en liten bild på ett tyg som vi ville göra en lång klänning av, skulle blivit så himla fin men tyget kostade 300kr per meter, tänk om man skulle gjort fel:S
Det var dock MYCKET finare i verkligheten, Mycket!
Sen på vägen hem hände en lite scary sak som jag skriver om sedan!

mina kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena bruden! You go girl! Älskar din blogg så mycket! :D

2012-01-16 @ 16:17:53
Postat av: Kissie

Tjena bruden! You go girl! Älskar din blogg så mycket! :D



Uoopppss glömmde mitt namn! x)

2012-01-16 @ 16:18:32
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Remember me?

Din E-post: (Kommer ej visas)

URL/Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback